{"id":644,"date":"2014-10-02T22:32:00","date_gmt":"2014-10-02T20:32:00","guid":{"rendered":"http:\/\/hfccracing.nl\/?p=644"},"modified":"2014-10-02T22:32:00","modified_gmt":"2014-10-02T20:32:00","slug":"indoor-wedstrijdreglement-aangepast","status":"publish","type":"post","link":"http:\/\/hfccracing.nl\/indoor-wedstrijdreglement-aangepast\/","title":{"rendered":"Indoor Wedstrijdreglement aangepast"},"content":{"rendered":"

Naar aanleiding van\u00a0de tests op onze nieuwe binnenbaan zijn er een aantal wijzigingen aangebracht in het eerder deze week gepubliceerde reglement. De belangrijkste wijziging is de motor limiet voor de 1\/12 pancar klasse welke van 13.5T naar 17.5T is bijgesteld. Tevens\u00a0is de rijtijd voor deze klasse van 7min naar 8min aangepast. Voor de mini klasse is het reglement wat verruimd.
\nOm de drukte op de baan tijdens de race te beperken is het aantal rijders per heat aangepast van 8 naar 6 rijders.<\/p>\n

Het aangepaste reglement is hier<\/a> te vinden.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Naar aanleiding van\u00a0de tests op onze nieuwe binnenbaan zijn er een aantal wijzigingen aangebracht in het eerder deze week gepubliceerde reglement. De belangrijkste wijziging is de motor limiet voor de 1\/12 pancar klasse welke van 13.5T naar 17.5T is bijgesteld. … Lees verder →<\/span><\/a><\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"closed","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_monsterinsights_skip_tracking":false,"_monsterinsights_sitenote_active":false,"_monsterinsights_sitenote_note":"","_monsterinsights_sitenote_category":0,"ngg_post_thumbnail":0,"jetpack_post_was_ever_published":false,"_jetpack_newsletter_access":"","_jetpack_dont_email_post_to_subs":false,"_jetpack_newsletter_tier_id":0,"_jetpack_memberships_contains_paywalled_content":false,"_jetpack_memberships_contains_paid_content":false,"footnotes":"","jetpack_publicize_message":"","jetpack_publicize_feature_enabled":true,"jetpack_social_post_already_shared":true,"jetpack_social_options":{"image_generator_settings":{"template":"highway","enabled":false}}},"categories":[2],"tags":[],"jetpack_publicize_connections":[],"aioseo_notices":[],"jetpack_featured_media_url":"","jetpack_sharing_enabled":true,"jetpack_shortlink":"https:\/\/wp.me\/pdETxI-ao","jetpack-related-posts":[],"jetpack_likes_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"http:\/\/hfccracing.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/644"}],"collection":[{"href":"http:\/\/hfccracing.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"http:\/\/hfccracing.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/hfccracing.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/hfccracing.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=644"}],"version-history":[{"count":2,"href":"http:\/\/hfccracing.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/644\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":646,"href":"http:\/\/hfccracing.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/644\/revisions\/646"}],"wp:attachment":[{"href":"http:\/\/hfccracing.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=644"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"http:\/\/hfccracing.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=644"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"http:\/\/hfccracing.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=644"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}