Oproep speciale ledenvergadering HFCC – 9 September 2014

Beste clubleden,

Het bestuur kreeg vorige week van een aantal van de leden een serieus plan om ons binnen circuit te verbeteren. Dit natuurlijk met het oog op het komende binnenseizoen maar ook om meer leden en hopelijk ook rijders van buiten onze club te verleiden in de winter 1/18,1/12 of Mini bij ons op de club te komen rijden.

Het idee is om het gedeelte van het clubhuis waarin de huidige baan ligt geheel van tapijt te voorzien (de tafels en koelkasten langs het raam worden elders geplaatst; het wandje onder de TV wordt vrijgemaakt (vitrinekast wordt elders geplaatst of voor de spullen erin een andere oplossing gemaakt) en doorgebroken. Op de plaats van het wandje komt een kleine rijdersstelling. Op deze manier kan de baan wat breder gemaakt worden waardoor ook grotere auto’s dan 1:18 mogelijkheid hebben tot rijden. De bedoeling is om een baanafzetting te realiseren die auto-vriendelijk is en tot op zekere hoogte flexibel is qua lay-out.

Het bestuur ondersteunt dit initiatief van harte maar na een snelle inschatting van de kosten bleek dat de benodigde investering boven de €450 uit zal gaan komen.

Dit houdt in dat het bestuur de toestemming van de leden nodig heeft om deze investering van meer dan €450 te doen. Het bestuur organiseert derhalve een speciale ledenvergadering om dit voorstel ter goedkeuring aan de leden voor te leggen.

Het doel is de vergadering op korte termijn te houden om bij instemming de baan zo snel mogelijk voor het winterseizoen gereed te hebben.

Wanneer: Dinsdag 9 september aanvang 20.00u

Agenda:

– Opening van de vergadering door de voorzitter;

– Presentatie van het voorstel voor verbouwing van de binnenbaan;

– Evaluatie van het bestuur mbt. de kosten van het plan

– Gelegenheid tot het stellen van vragen / maken van opmerkingen

– Stemming

Laat je horen

Dit bericht is geplaatst in Bestuur, Clubnieuws. Bookmark de permalink.